ძՐöɱƿ૦ՈՈעՈ...ʔ

¦
Bara för att det är kul så ska jag skriva lite kort om hur min drömponny skulle vara, dock så vill jag i nuläget inte äga en häst. Och min "drömponny" ändras ganska ofta haha xd
 
Iaf
Den skule nog sätt ut som Elle då jag tycker hon är sjukt gullig :'')
Fast hon skull vart glad och possetiv till det mesta, som hon inte är. Den skulle var ganska pigg som L och hoppa med glädje, också som L. Fin och lätt i dressyren och så skulle hon vara ganska känslig för hjälperna. Och lite busig då och då typ som att bocka för glädjes skull ibland hihi. Det var väll det viktigaste haha.. =P
 
/Gabbi


Anonym    •  

Hej nu bloggar vendela på ngn blogg, kan dock inte namnet på den då jag inte haft tid att kolla in. Vi är kompisar och allt så Ingen behöver oroa sig bara att vi tar en lång paus från varandra. Min blogg är inte klar förens om någon vecka. Meddelar här på din blogg bådas bloggar när allt är fixat! Tack:)
/förredetta bpoonysar

Svar: tack =))
Sharon Eden America Hajny

e b b a ~    •  

Åh Gud vilken fin blogg! :D

Svar: åhh tack :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?