ʂƈղööö & L

¦ Surprise
Åkte till stallet kl. 3 bussen. Skulle cykla men kändes som jag cyklade rakt in i helvetet kändes det som.. Typ snöstorm i MALMÖ... -.- Iaf så var Sarah så snäll att hon hämtade mej ( Med Clara hihih ) vid busshällpalatsen i ÖG och sen lämade hon oss också :'') Iaf red dressyr med L som jag är helt och håller genomnöjd med! Sen först när jag skulle hämta henne i hagen lekte hon och Aura ihih men hon ville in i stllet så hon kom till mej med spetsade öronisar ♡ Iaf så satte vi på inspänningar och poff så gick allt mycket bättre! Hon blir dock stark emelanåt och väldigt stel i vänster... Fick till och med 1 fin ( höger ) och 2 sämmre ( vänster varv ofc ) men ja, nöjd!
Snööö
Snuttan efter ridpasset  Btw så fick Clara ockå hoppa upp och rida i ca 10 min ♡
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?