Sockerbetsberg och halmrullar

¦ Surprise

Blev en uteritt på grusvägen endå då jag verkligen inte ville rida inne igen... Gjorde rätt val, då allt på dit vägen gick super! Sen så skrittade vi förbi stora berg av halm, halmbalar och sockerbetsberg men hon tog det jättebra :) Även traven gick lugnt och fint och därför bestämde jag mej för att känna några steg på galoppen... Som Sharon har sagt ( till mej ) blir hon sur när man tar bak skänkeln och det blev därför en aning dålig galoppfattning och hon blev lite piggare och skulle galoppera med huvet bland molnen -.- iaf saktade av och travade en bit till slutet och skrittade hem :) På hemvägen märkte jag tydligt att hon är rädd för bilar som kommer bakifrån... Började takta och försökte vända sig om så hon såg bilen och det slutade med att jag fick vända henne mot bilden och skritta lugnt förbi haha x( Det ska dock ändras! Bilder från idag, fina nallebjörnen :") Den sista bilden är när vi kom hem från uteritten och det var mörkt och ja xd

Tjolahopp imorgon slutar vi 14.05 :D
/Gabbi












Kom ihåg mig?