Om Gaby

¦ Gaby
Jag på skidresa 2018.
 
Hiya huns!
 
Ska väll också skriva om mig lite då. Gaby (Gabriella då) Billie Rey Hajny, årgång 98. Tänkte skriva om vem jag är men det är svårt även för mig att veta mestadels faktiskt. Jag vet vad jag gillar och ogillar, that's it. Soppan gillar, nej älskar jag såklart. Stor del av mitt liv, hästar överlag alltså. Har varit sedan man började på ridskola vid 9 års ålder. Slutade visst med en egen häst!
 
Mesta delen av mina dagar i nuläget tillägnas mitt heltidsjobb på Region Skånes Sjukhusväxel. Usch tänker säker ni när ni läser men faktiskt så trivs jag superbra. Härlig folk man får jobba med och det är inte speciellt ansträngande. Såklart inte vad jag vill göra resten av mitt liv men tills jag kommer på nått bättre att gör av mig själv duger detta mer än bra.
 
Om jag inte är på jobb, som jag är mesta delen av dagen är jag antingen i stallet eller hemma. I stallet gör jag det vanliga, mockar och fixar och om jag har lust (och tid!) rider. Om jag är hemma varierar det. Följer några serier bland annat Supernatural som är favoriten, Peaky Blinders, Sherlock, Stranger Things... Ja några att nämna. Tar även tag i ärenden som jag inte hinner annars, bloggar, är på WOP (en Harry Potter RPG sida), kollar youtube eller spelar SSO. 
 
Tyvärr är jag inte lika intresserad av att fota som Sharon. Men knäpper gärna bilder på varandra när vi rider! Kan bero på att min data är kass och har inget fungerande PS på den så får alltid redigera bilderna hos Sharon... Följer Formel 1 flitig tillsammans med Sharon som vi båda gillar att titta på! Samma team är vi på och har våra matchande teamwear.
 
Jag gillar kläder osså. Titta på dem, köpa dem och bara planera trevliga outfits. Har min egna stil som jag trivs i och gillar randiga tröjor mest. Nu när man har mer pengar så blir det liiiiite många orderbekräftelser på mailen ibland.... Stort fan av Marvel där jag mest gillar Ant-Man och även Harry Potter såklart! Hufflepuff ut i fingerspetsarna!
 
Musik gillar jag precis som alla andra. One Direction måste jag ju nämna de det varit (och är?) en stor del av mitt liv. Började gilla (läs obsessed) dem strax efter att de avslutat X Factor 2010 och sen dess varit ett hängivet fan av dem. Några konserter har vi varit på och senast Harrys i STHLM på fryshuset när man lyckligt nog köade och hamnade vid kravallstaketet! Lyssnar dock mest på annan musik nu och det är så blandad så det inte går att nämna. Pop, RNB, klassisk ibland, hårdrock ja väldigt blandadt helt enkelt.
 
Kreativ är jag osså och det visas mest på mina älskade vägg som jag dedikerat till att skriva alla möjliga quotes på som jag ser och hör eller bara ritar på den. Värt att nämna att jag ibland tappar lusten på att blogga pga olika anledningar men oftast kommer jag tillbaka! Tror jag fått med en lite del av vem jag är för tillfället, kommer troligvis inte vara samma jag om ett år får vi hoppas!











Kom ihåg mig?