Schtallet

¦
Ja som sagt.. Jag rider...hest... 
Jag och syrran delar på en ponny som för tillfället heter Luca. Och det är inte så att hästen ändrar namn utan vi får en ny ponny varje månad... Öhh, tänker nog du så jag kan väl säga at jag rider i ett försäljnings-stall där det kommer in hästar, så rider vi till dem och sedan säljs de. Och så går det till, 365 dagar om året om de inte är skott år för då blir det ju bara 364 ;) Men till saken, Luca är en Arab (hästrasen arab och inget annat..), ett fux sto på 12 år. Hon är väl ingen såndär "wow" häst men vi älskar henne precis som hon är :) Vi delar på dagarna så syrran rider en dag så tar jag nästa, o.s.v... Så idag red jag och min buddy Clara ut barbacka. Hal som en ål var hon men som tur trillade jag inte av haha, det kan hända men det hände inte :P
 
Dessutom så kan jag ju säga att min homie Erika ska blogga här med mig så lite nytt folk dyker upp i vårt "Leggohouse" =)
 


Anonym    •  

Va? Soppan då?

Svar: Vi hade inte Soppan då ju. Hon kom i somras. OM du har gått tillbaka såhär långt kanske du kunde räkna ut att hon kom i somras.
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?