Mer från JB ♥

¦
Alla klipp är för stora för att göra Gif's av och orkar inte fixa dem i nått annat så blir bara en dålig gif (går ju inte att hålla mobilen still och smatidigt sjunga och hoppa och allt) oh några print screens =)
De två första bilderna är från när DJ:n spelade en massa låtar och gaaahhh omg kan fortfarande inte fatta det.
Nu när man lyssnar på låtarna han sjöng på spotify så kan man typ inte fatta att man sjöng och hörde dessa låtarna live ååhh vill tillbax.. :( (kommer börja böla för att det är över)
 
DJ: I say Justin you say
Publiken: BIEBER
GASH
 
Det posetiva är att vi ser One Direction om 19 dagar! WOHO!
 


Annika    •  

Mycket folk :) Jag vet känslan, såg min största idol Eric Saade för första gången för 1 månad sedan, fattar fortfarande inte att jag sätt honom och låtarna han sjöng så kan jag knappt tro att jag har hört live :o

Svar: Ja det är sjukt :o
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?