"Mini-semester"

¦
Näj, jag och Clara var lite lata idag och låter ponnyerna på en mini-semester i det sköna april-vädert. 
 
Även fast värdret ska bli ungefär lika imorgon så får de var idag. De rids imorgon istället och jag hoppas på en någorlunda pigg Fiona! Efter 3 dagars vila kan hon knappt behärska sej så två dagar gör nog henne lite pigg oh glad åtminstone. 
 
Har sån exterm skolångest, vill inte alls dit imorgon. Missat 3 prov (matteprov och två skrivsaker i engelska och svenska) och så har jag säker missat massa på religion och spanska. Det är därför jag aldrig vill vara hemma från skolan men så fort jag har varit hemma en dag vill jag inte tillbaka till helveteskolan. Ne, nu är längtan till sommarlovet större än någonsin.
 
Annars idag har jag inte gjort något vettigt. Skulle börja på spränskiss till tekninken men orkade inte + att jag inte vet vilken skala ritningen ska ha. Har inte änns kollat serien jag sa att jag skulle utan bara suttit och latat mej vid tv:n. Inget vettigt inlägg har jag heller kommit på. Inte har vi något gott hemma heller så har typ ätit mej mätt på mackor.?
 
Märker hela tiden när jag bloggar hur dålig jag är på att stava, dubbelteckning och meningsbyggnader. Får typ rätta saker i varje mening jag skriver haha.
Tumbl tumblr tumblr
 












Kom ihåg mig?