My Obsessions

¦
Tänkte det kunde vara lite bra för mig själv att också förstå hur mycket jag egentligen är obssed with haha x)
Utan inbördes ordning:
1. Tumblr. Min första sida när jag öppnar safari, chrome eller vad det nu kan vara x)
2. Justin Bieber (har iochförsig lagt sig lite nu när han är ute och turnerar och det inte händer så mycket annat)
3. Leonardo DiCaprio. Finns inget att tillägga. Jo. Han borde vinna en jäkla Oskar snart.
4. Filmer. Framförallt de med Leo, Mark Whalberg, Jamie Foxx, Tom Hanks, ja det finns en del...
5. Youtube. Extremt bra om Gabbi har spotify eller om man vill titta på intervjuer.
6. Youtubers. Alla sorter.
7. Bloggar. Särskilt Leggohouse. Just in case you didn´t know that.
8. Spotify. Okomplicerat när man vill lyssna på bussen.
9. Tankafetast. Didn´t say that.
10. Kameran. Fantastik om man vill ta ego bilder eller andra bilder.
11. Photoshop. Klarar mig inte utan det helt enkelt. 
12. Handla hästgrejjer. Alltid kul med nytt.
13. Datorn. Ja..
14. Internet. Hello beautiful *__*
15. Knäcka nacken. Lever inte utan det.
16. Skriva. Det får mig avslappnad typ.
17. Pretty Little Liars. För spännande för att följa egentligen.
18. Hunger games böckerna. Går inte att lägga ifrån sig.
19. Lepsyl. En "bra att ha i fickan" grej.
20. Somna med musik. Bara tvunget helt enkelt.











Kom ihåg mig?