Nahhh

¦
Nahh, varken Clara eller Ester ska till stallet och pallar inte åka dit själv... Lika mycket som jag vill dit och rida prinsessan vill jag inte då...
1. Är fruktansvärt tråkigt i stallet helt forever alone
2. Jag kan inte rida ut själv för ponnyn vill inte lämmna de andra
3. Jag blir tvingad att rida i ridhuset och bli brun av dam
4. Det kan börja regna i eftermiddag
meeeen det positiva blir att..
1. Jag får ridhuset för mej själv
2. Jag blir inte störd av den andra som ska rida där
3. -
4. -
Hmm får se hur det blir, hon hade ju behövts rida både idag och imorgon då vi ska på Justin Biebers konsär på lördagen.
Ifall jag åker dit så blir det dressyr i ridhuset, men det var längesedan jag dressyrade så det skulle änå vara kul =)
Åh längtar oerhört tills man får se dessa underbara live ♥
Och på lördag ser man Justiiiiiin ♥
 











Kom ihåg mig?