Vad tycks?

¦
I brist på annat och med massa ideér i huvudet blev det lite nytt på bloggis. Då jag även har EN idé till på en header har jag tänkt att försten som kommenterar (och full följer mina krav) får en ny header! 
 
Kraven:
  • Bilder fotade med systemkamera
  • Inga avskurna öron,hovar huvuden eller annat
  • Vill du ha speciella färger skriv hex koden
Så vad tycks om vår uppdaterade design? 


ester    •  

Häj jag vill ha en header :)

Svar: Ester................................................. du har inte ens en blogg xD
Sharon Eden America Hajny

Julia • tweep    •  

Fett snygg header! :D älskar den!! :D

Svar: Tack :D Vill du ha header? :)
Sharon Eden America Hajny

Ester    •  

Men gör en framsida till min DV då? :D

Svar: Sure :D
Sharon Eden America Hajny

Felicia    •  

Ajdå jag hann inte vara först :(
Har en blogg,men bloggar typ aldrig haha men skulle gärna vilja ha en framsida till min DV :3
heter @marwinstjej där :)

Svar: Ja, en annan hann före, men nästa gång så! :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?