Barbacka it is

¦

Var så jäkla trött efter cross fit grejen på MF så jag somnade på bussen och vaknade av att mitt huvud föll haha

Orkade knappt rida men då ponnyn vilar på söndagar så blev det att bara tränsa i hagen och sedan hoppade jag upp. Red på stubben (typ den enda kvar) bonden är lite snäll hah och låter den stå kvar känns det som.. Iaf ridpasset gick bra och hon var riktigt fin i vänster varv med att ställa sig. I höger var hon mycket stelare men släppte någorlunda mot slutet. Hon hade även väldigt svårt med att fatta rätt galopp men efter några försök satte hon helt okej fattningar i våda varven! Imorgon vet jag inte hur det blir än, det är ju Gabbis dag men vi har lektion för dottern på fredagar så vi får väl se.

Imorgon är det hur som hälst Mac Miller och MF med lite friends så det lär bli toppen hihi

 











Kom ihåg mig?