Dagen då..

¦
Skolan var ju från kvart över åtta till kvart i fyra idag. Helt okej, var ganska muntligt aktiv på språket och räckte upp handen hela tiden och skre till och med på tavlan haha... Sen på SO:n så började alla kasta suddi på varandra och jag typ kastade tillbaka på Erika en gång så blev bara jag tillsagd c; Sen hade vi ju crossfit som var fruktansvärt kul men ack så jobbigt... Kunde inte stå stadigt på benen efter passet... 
 
Iaf så kollade jag upp hur mycket det kostar typ att köra sånna pass men det kostar ju lite väl mycket så jag ska nog få med Sharon att träna några gånger i veckan här hemme då man kan göra det!
 
Sen var jag som sagt med Erika till MR och kollade när hon red.
 
Imorgn så går vi i skolan till tio i två. Därefter så sticker jag till stallet och rider och har lektion för ena barnet sen snabbt hem och iväg till MF med några kompisar. Sen på lördag så ska vi med Clara när hon flyttar Spirit till Böke =)
 











Kom ihåg mig?