Det måste vara ett brott mot nån' paragraf

¦
Mamma ringde och sa att jag skulle gå till vårdcentralen, (ca 3 min från oss) så jag pallrade mig upp ur sängen och drog på mig något jag vågar visa mig i. Gick dit och man skulle tydligen boka tid via telefon men jag hade så ont i öronen så vi skippade den delen och de släppte in mig till en sjuksköterska istället. Där fick jag reda på att jag hade feber och min hals var svullen på båda sidorna. Hon sa att det tyder på halsfluss men kunde inte göra något mer där så hon skickade mig till akuten. Mamma kom hem och vi åkte dit. Där sa dem att man inte kan se att det är halsfluss såhär tidigt (ifall det är det) men även hon konstaterade att jag var svullen i halsen. De sa att vi ska avvakta och ifall det inte blir bättre ska vi gå dit igen *suck* och då kommer de ta prover och sånt och sen om det behövs kommer jag ta penicilin >.<
 
Bättre än så blir nog min dag inte.Har dessutom ingen större lust att blogga. Kan inte tänka helt klart för det ska såklart knastra i öronen hela tiden. Hoppas ni har det bättre än mig iaf  ˘◡˘
 
 











Kom ihåg mig?