gårdagen

¦
Som ni säkert sätt var jag extremt smidig igår när jag åkte på Pennyn. Allt gick skitbra och så, till och med så har det aldrig gått så bra (förutom att jag trillade) så när jag plötsligt låg på marken och svor en helvetes massa ord samtidigt som jag grinade var lite förvånanade. 
 
På måndag bär det av till tandspeciallisten då jag slog av tandställningen, jäääte smidigt o.s.v och sedan kommer jag få se hur vi löser det med stallet. Skrapade upp bokstavligen hela vänster halva av kroppen, ett skrapsår över hela vänster kindben, fläskläpp, skrapsår på vänster knä och världens köttigaste sår på baksidan av låret. Skrapade även i armbåden vilket gjorde att en nerv troligen har fuckat sig någonstans då jag är helt svag i vänster armen. Det stora såret på låret gör så jag inte kan sitta normalt och att min hand är svag gör det inte bättre ifall jag tänkt rida, såå ingen ridning för mig på ett tag. Tänkte att jag istället kan longera och tömköra lite istället ˘◡˘
 
mah boi
 












Kom ihåg mig?