i ain't even here, i'm in outer space

¦
Gårdagen nu då.
 
Var hemma från skolan. Mådde inte bättre och Gabbi mådde inte heller bra så jag fick ta hästen. Hade jätteont i huvudet men kunde inte ta mer alvedon så jag pallade verlgen inte rida så det blev lite longering istället. Det gick jättebra  likså gjorde lastningen haha. Prata även med stallägaren om lastningen och hon var helt förvån eftersom det själv tog typ 2 thimmar att lasta henne när de skulle hämta henne. Jaha, typ.. Hon sa ven att Soppan säkert litar på oss. Hur härlgt är inte det att höra? ˘◡˘
 
Sedan hade jag och ester även väldigt roligt på vägen hem och asgarvade på bussen. Det värsta va väl att det vi skrattade åt iinte ens var roligt egentligen. 
 
Imorse vaknade jag och tog en alvedon så den har verkat nu så nu kan jag iaf blogga lite. Hade en så sjukt konstig dröm. Det var jag, Gabbi, Ester och IDA (som vi aldrig har träffat eller känner något bra, läser bara hennes underbara blogg), vi var på en åker som de börjat stubba och bonden hade lovat oss att vi fick rida där sedan. De stubbade sammtidigt som de rullade ihon stora runda balar. Inte såna vita utan helt vanliga runda. Vi hade då bestämt oss för att vi skule tjuva en men det gick inte så bra för bonden såg oss så vi sprang in i en skog som låg precis bredvid. Vi sprang så snabbt så vi började flyga. Det var typ helt sneat haha. När jag berättade det vör mamma sa hon att jag hallucinerade det med flygningen. Man gör tydligen det när man är sjuk hah ˘◡˘











Kom ihåg mig?