Liten, stor och mittemellan

¦

Började med att rida Zwier. Med sadel haha x) En liten ponnysadel... Men han kändes bättre med sadel då våra ben inte pendlar mellan hans så det gick undan idag!

Sen så skulle Sharon rida lillen och Ester Soppan så fick jag Duches. Det gick foort i galoppen... Trodde jag. Tills jag fick rida Spirit. För Clara ville rida Soppan. På Spirit kan vi snacka om snabb galopp haha... Ja härliga galopper idag!

Sen kom vi hem (ja alltså in i stallet då) och fixade ponnyerna. Stretchade och gjorde bogövningar som vanligt efter ridpass. Sen fick de gå ut i hagen och mumsa på sitt kvällshö. Vet inte vad vi ska hitta på nu meeeen såklart måste vi leka tjuv och polis på gården sen igen haha x)



Jusdr    •  

Vad använder ni för redigerings program, ni tar sjukt fina bilder! Älskar er blogg <3

Svar: photoshop :) tack! <3
Sharon Eden America Hajny

Silvia    •  

SÅ fin blogg. Kolla gärna in på min med :D

Svar: Tackar, ska jag göra! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?