memories so far...

¦
 
Efterson den har gått halv året nu så funderade jag på om man kan typ skriva om de tre bästa minnena detta halvår som gått? Hihiih, eftersom jag har stoooor skriv lust så gör jag det! Jag nämner bara häst-memories ^^
 
1. När vi passade gården i en vecka.
Helt klart bästa minnet. Sjukt kul att få bo brevid sina fyrbenta vänner i en vecka, speciellt för att de var så underbart väder, mina bästa vänner var ju med där ofc och vi hade sjukt roligt! Helt klart bäst!
Vår så kallade "sista måltiden" den veckan, alla var typ helt ledsna för att vi skulle hem och så fort familjen kom hem den dagen bad vi dem direkt att ta en veckas semester igen x)
 
2. Ridningen till Arrie-sjön
Behöver jag säga nått mer? Härligt varmt väder, bad med hästarna och rida runt i naturen runt om. Det var väll dock lite långtråkigt att skritta i typ 2h till sjön, och tillbaka, men det var värt det!
:')
 
3. 16/7
Den dagen när Linn följde med och fotade var helt klart det bästa dressyrpasset på Soppan än så länge. Gick som en klocka och gjorde allt jag bad om, min pärla!
Fin i sin rosa dressyroutfit är hon ju ^^
 











Kom ihåg mig?