Mina Favoritbloggar

¦
Top fem favoritbloggar där 5 är sämst och 1 är bäst. Skriver även vad som är bäst med bloggen och sämst med bloggen. Läser även flrer än dessa så kom ihåg att plats 5 endå är bra haha. Bilden är alltid länken till bloggen.
 
Nr:5
Bästa med bloggen: Följer bloggen mest för att det är en ryttare med den finaste fjordingen ja sett på länge! De tävlar fjording sm och är grymt duktiga båda två!
Sämsta med bloggen: Det är inte så ofta man får läsa om tx. åsiker, se outfits eller hiss/diss utan det är bara tävling och vardag. Lite långtåkigt efter ett tag.
 
Nr:4
Bästa med bloggen: Alla bilder och hans grymma klädsmak! Även hans rubriker är roliga.
Sämsta med bloggen: Egentligen väldigt ointressanta inlägg, elltid bara om dagen, vad man ska göra o.s.v
 
Nr:3
Bästa med bloggen: Det är Clara. Läster den för att det är Clara hihi
Sämsta med bloggen: För mycket häst. Hade velat ha mer vardag, även typ outfits och lite sådant!
 
Nr:2
Bästa med bloggen: Riktigt grymma bilder. Både häst och vardag i samma vilket är det bästa jag vet på en blogg. Sen kollar hon väldigt många serier och har samma intressen som jag!
Sämsta med bloggen: Inte några riktiga ilägg med text utan det är bara bilder.
 
Nr:1
Bästa med bloggen: De finaste bilderna jag någonsin sett! Hon skriver exkt lagom mycket och lägger alltid upp bilder. Både häst och vardags blogg är ett stort +
Sämsta med bloggen: Ingen daglig uppdatering vilket sänker hela tyvärr.
 
 











Kom ihåg mig?