Ny Design

¦
Så nu har jag suttit och fixat med koder och annat man blir helt förvirrad av. Då jag inte har eget ps på datorn har jag sprungit fram och tillbaka mellan mitt och Gabbis rum vilket gjorde det hela mycket svårare att få till något bra..
Profilbilden är t.ex. bara tillfällig och det ska komma text om oss. Headern blev inte heller den bästa men Gabbi vill titta på någon av sina serier nu så jag får väl fixa någon antingen när jag får mitt egna ps eller när Gabbi kan tänka sig göra något annat en stund. Det ska även fixas nya /Sharon & /Gabbi texter. Alltså är mycket fortfarande tillfälligt.
Kodade även så vi kan lägga upp bilder i 800px, därför ser det lite fult ut när de alla de gamla bilderna bara ligger upp i 700px men från och men nu är de större ˘◡˘
 
 


Clara    •  

GALET SNYGGT JUUU

Svar: WOHO
Sharon Eden America Hajny

Clara    •  

SLUTA ÄNDRA BILDER DÄR I SIDAN OSV INTE OKEJ DET ÄR FÖR SNYGGT HAR LUST ATT SLÄNGA MIN EGEN BLOGG I SOPPPPOOORRNAAA :((((

Svar: HHAHAHAHAHAAHHAA
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?