Tja

¦ Surprise
Hellluuu allla fint inlägg eller hur? :D Clara heter jag och är bäst. Eller ja enligt tvillingarna är jag det ^^
Fick ett ryck då jag snott Gabbis dator att blogga här. 
Vet i tusan vad jag ska blogga om men det är så roligt att skriva på en laptop. Jag har världens finaste ponny Spirit som är en busig liten c-ponny som är grym på allt möjligt, något hon är riktigt bra på är att "skada" sig.. Klantemajja, men hon är en riktigt go ponny står hellre med fotografen än att gå runt när man ber henne. Håller just nu på att rida igång henne efter att hon varit stel i bakpartiet. Om bara några dagar så börjar jag på Sverigs ridgymnasie i Svedala och tar då med mig ponnyn så kommer lämna tvillingarna och ög om max två veckor. 
Är i alla fall jätte taggad på att börja där. Massa träningar och halv roliga lektioner.. Men en massa häst har jag att se framemot hihi.
 
Känner inte alls att jag bjudit in mig själv till att gästblogga så nu ska Gabbi få tillbaka datorn eller så kanske jag behåller den..
Min lille foderponny Spirit!


Alexandra    •  

Guud vad fin ponny!!

Eschtir    •  

Hääj

Dator    •  

Hola










Kom ihåg mig?