Allt jag köper är inte hästigt.

¦ Shopping , Vardag
Åkte först till hööks med mamma idag och bytte regntäcket mot ett större. Sedan bestämmde vi oss för att kolla lite på triangeln på vägen hem så det gjorde vi. Det är ju rea i de flesata butiker så jag kom hem med en hoodie, ett påslakan med RENAR på [inte hästar, haha] och även en bok till mig. Har alltid velat läsa den, slog upp en sida och ja.. hah ni vet säkert. Fifty shades of Grey haha :]
 
Iaf så ska vi äta nu och sedan ska vi till Clara och hjälpa henne och passa hennes vovve hhi 
 
 


Ester    •  

Hahaah omg Sharon xD Den boken är jättekonstig hahah man bara O.o wtf

Svar: Hhahah ska se filmen sen ahaha
Sharon Eden America Hajny

Lovisa    •  

Hej, jag tänkte på en sak. Hur kommer det sig att ni har så grymma namn och efternamn? Det kan inte va många fler som heter som er va? Det är coolt iallafall :)

Svar: Våra föräldrar är inte härifrån men vi är födda här så ja det är väl därför hah =)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?