Full fart

¦ Shopping , Vardag
Dagen började med att jag följde med Clara till Böke. Hjälpe henne att släppa ut lite hästar och sen fixade vi Fantas box. Skulle inte hinna rida så lekte lite med Penny i ridhuset. Sen hade vi så gott om tid så åkte hem till Clara i typ 30min sen så vidare iväg till MyOne!
 
Deras mellandagsrea började idag och det var ganska mycket folk där. Tyvärr trotts prissänkning var alla kläder fortfarande för dyra för att jag ska tycka det är vettigt att köpa dom (det är ju typ bara märken där) men hittade två saker till Soppan! 
De första jag hittade var ett pannband. Svart läder med lite mörkare rosa stener som kommer passa super till vår rosa dressyroutfit! 199kr 99kr
Sen köpte jag en brösta med martingal. Svart läder med silverspännen och som detalj är den lackad och har bling på vissa ställen :') 599kr 299kr
 
Ja, sen var Ester på Charlies (nånstans vid sin sommarstuga) och från Ester beställdes ett par rosa boots också till dressyroutfiten och funkar även till eskadronet skulle jag tro och gula stigbygelplattor!
 
Skulle egentligen till stallet med Adelina men hon kunde inte idag och jag orkar inte ta 3 bussen (röd dag ju) själv eftersom Sharon är sjuk...
 
 


Rebecca&Mathias    •  

Låter som en riktigt trevlig dag och hoppas den fortsätter att vara lika trevlig! Ha en fortsatt fin dag! :)

Svar: tack desamma =)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?