Maybe its the way she walked

¦ Spel , Vardag
Okej så ja, jag suuuger på att blogga hahah men jag är typ såå trött när jag kommer hem och så vill man nbara sätta sig och göra det man tycker är kul.
 
Så jag har fixat lite med filmer [jobb]  ca 1 h och imorgon ska jag sitta med det i iallafall 2 timmar har jag bestämmt mig. Sen har jag spelat sims och nu ska jag kolla antingen på ett TVD avsnitt eller så ska jag se this is us igen. 
 
Imorgon ska jag till stallet och kanske kan ta med kameran och så kan jag be Ester fota mig och Soppan ute lite hihi :]
 
 


Anonym    •  

Hur gör man för att få så här fina hästar, detaljer och allt? :o är det något expansionspaket?

Svar: nope, jag lägger bara tid på dom och ändrar i avancerat läge =) laddar ju ner lite täcken osv men ja =)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?