Shadow-ing Clara på Böke

¦ Andra Hästar , Vardag
Idag var det min tur att skugga! Det betyder alltså att jag som går i nian får lov att följa med en gymnasie-elev under en dag på deras gymnasie och se hur det är där under en skoldag ^^
 
Första timmen skrev de prov så satt mest och väntade. Clara blev klar fort så stack till stallet. Tror vi fixade Fantas höpåsar sen så chillade vi i ett upehålls rum med Mathilda och några 2:or. Insåg hur många Directioners det finns på skolan haha :D Iaf sen så skulle det vara matte i halvklass men de blev inställt så då hade vi en jättelång håla. Åt lite på skolan sen så stack vi till Donken med Frida. Sen mockade vi Fantas box. Efter det skulle det vara idrott men det blev nått missförstånd så den slapp vi med haha.
 
Så vi red ut, I SKOGEN. Jag hade Fanta och Clara lånade sin kompis ponny Fox. Vi red och utforskade i skogen runt Skabersjö. Efter ett tag kom vi enda till Bokskogen haha red på en väg som vi orienterade på i början av skolåret x) Tappade bort oss liiiite och fick leta på google-maps haha men tillslut hittade vi hem! Hela rundan tog mellan 2-2,5h och blev både massa galopp och skritt och trav. Fox var lite "busig" och kunde tvärvända typ heeela tiden så han var lite dryg men Fantis skötte sig super!
 
Sen kom vi hem då och fixade ponnysarna sen stck vi hem! Nu sitter vi här hemma hos oss och ska snart äta! Tror Sharon kommer tla om för er vad de köpte för nytt på stan snart ;)
Film från ridturen kan ni hitta på min insta @itsgabyh :D











Kom ihåg mig?