Stallet

¦ Andra Hästar , Surprise , Vardag
Soppan blev kollad av Sarah idag så nu vet vi var problemet sitter! Hon är dels fruktansvärt stel i hela ryggen så Sarah ska massera henne några gånger. Sen så är hon irriterad av skänklarna så ska låta henne vila från ryttare i en vecka sen så ska vi inte rida med sporrar och med så nätta hjälper som möjligt.

Sen red jag Bella. Filmade till försäljning idag så tog även nått skutt. Inte alls min typ av ponny men men...
Sen red Laura Batman och sen hjälpte jag Ester att löshoppa Passoa som bara var på bushumör idag ;)


frida    •  

Åh va fin blogg!

Svar: Tack!
Sharon Eden America Hajny

Adelina    •  

Kan ni inte berätta mer om lilla Bella?
Typ personlighet, stark, lugn/galen?
Hahah av filmen du la upp hade jag velat ha henne, varför kan man inte vara miljonär :'(♥

Svar: Jo det kan vi, dock rider vi ju inte henne så mycket :) <3
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?