Twerkin' Lennie

¦ Stallet , Vardag
Men typ, hade sånt tråkigt ungdoms-samtal på förmiddan. Sen så målade vi en massa hjärtan på slöjde bra för att lixom och sen blev är det typ en trend att komma med blåtira och slagsmål blev det med. Hjölpte Jokke att rita ett mönster på EV och så ville alla hjälpa till men det vara bara vi som fattade hur man skulle göra typ. Sen så var nästan dagen slut.
 
Rubrikförklaring: Jag hade mina hängslebyxor och då "ser jag ut som" en efterbliven person på filmen vi kollar på svenskan aka Lennie (fast han är sjuukt gullig enligt mej och nån annan) + då att alla typ i klassen tyckte jag skulle twerka lite (ofc gjorde jag inte det haha..) så därför blev det twerkin' Lennie. Kallas Lennie lite half sådär haha ;)
 
Nu ska jag till stallet. Har ingen lust egentligen men idk måste ju. Rider ut lite haffs slaffs barbacka med Ästerpäster och Fantis typ så kan endå bli kuuul. Rejsa lite barbacka skulle vara underhållande. Sen tror jag att jag vill skugga Clara nästa onsdag endå för på måndag har vi ungdoms-samtal hela grupp 1 och pallar inte missa det. Men idk yet...
 
Imorgon har vi brytdag typ men eftersom jag är fucked-up så måste jag gå och göra en sak sådär mitt på eftermiddan så dagen blir endå förstörd. På fredag är det matteprov så det taggar vi fett mycket ju...
 
Nej, jullovet får gärna komma nu.
En av de hundra anledningarna till varför jag lever på tumblr.
Det är synd typ, alla som läser denna bloggen har egentligen ingen aning om vem jag egetligen är.
 











Kom ihåg mig?