Bra bra

¦
Har typ lust att blogga men vet inte om vad :s
Har iaf hittat paint haha hade ju problem med att hitta var jag skulle klistra in dem xd Så hittade paint på ett väldigt random sett men det är iaf fixat nu! Sen så har jag även utforskat PS lite och märkte att jag kan göra videor där :D Ellis bellis provreds idag så antagligen, av en ren chansning kommer det gå sämmre imorgon än vad det hade gått annars... men men^^
 
/Gabbi


F E L I C I A K A L E N ❤    •  

Hej, jätte fin blogg!

Hoppas du har tid att kika in på min där du kan läsa om allt som mode//inspo//tips//ridning//skolan//åsiktsinlägg osv..

Ha en toppen kväll ♥ Kram

Svar: tack! Tar en titt till din blogg med^^ dessama ♥
Sharon Eden America Hajny

Tova & Lina - UNBEATEN.SE    •  

Hej! Tänkte ta och tipsa om vår pågående bloggtävling där priset är en supersnygg huvtröja från Kingsland i valfri färg och storlek. (värde ca 850:-) Bara genom att ägna någon minut av ditt liv och följa tre enkla steg så är du med i tävlingen och har chans att vinna detta! Här hittar du tävlingen: http://unbeaten.se/2013/february/vinn-en-huvtroja-fran-kingsland-i-valfri-farg-och-storlek.html#comment

Kram! /Tova & Lina ~ Unbeaten.se

Svar: najs! tar en titt! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?