En 4:a åring och en 5:åring

¦
Skulle ta kvart i tolv bussen men Sharons kort hade inga pengar så fick åka hem igen och ta nästa buss. Iaf kom till stallet och skulle då rida Gulla. Tog in henne och fixade henne, hon var jätteduktig men lite envis med bettet idag^^ Planen för hennes pass idag var då svängningar hihi så på ena lång sidan satte jag fram 3 koner och på andra 1 kon i mitten typ. Sen då skrittade jag lite och sen skulle jag börja med att styra henne, gick bra emmelanått, ibland tog det jättelång tid innan hon vände eller så tvärvände hon skitfort heh söt^^ Men vi kom igen slalomen till slut. Sen så skulle jag testa lite trav med. Lite lat i igånsättningen men sen bjöd hon faktist framåt i nått varv :)
Sen var det Fionas tur att ridas. För hennes del stog det hoppning på schemat så medans Sharon red fram henne så plockade jag fram ett hinder^^ Hon var jätteduktig och hoppade allt. Vi bestämde oss för att öva på vår sits idag så blev inga höjder direkt utan vi stopade på ungefär 60cm. Gick jättebra och så, känner att min sits är bra över hindret men det är efter som blir lite... konstigt fortfarande^^ Bilder!
Bilden åvan är jag mest nöjd för min sists idag höhö^^
Min skänkel åker fortfarande tillbaka men inte alls lika mycket som i sommras^^
 
Imorgon blir de inget stall för vi ska till Emporia så hinner inte. Nu ska jag ta och kolla på mina Vampire Diaries och typ dö *-*
 
/Gabbi


Marlene    •  

Ha en bra fredag :)

Svar: dessamma =))
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?