Film - Igår

¦
Här kommer en lite snabb film jag klippt ihop från dressyren och hoppningen från igår^^ Dressyren gick ju hemskt så det ser inte så bra ut de som är med men men...Vi tror att det att hon provreds igår gjorde att hon blev så jobbig då vi inte riktigt fick chansen att känna på henne dagen inna och dagen inna det hade hon vila.. =)
 
 
Annars så har jag gått och fått tillbaka min hosta så gick upp en gång inatt och tog det sista av min hostmedicin så mamma ska snart gå och köpa ny... :/ Hade även feber igår men det tror jag har försvunnit + min snuva som är envis och inte vill försvinna -.- Hehe, därför får jag inte åka till stallet idag och det är faktikt typ första gången vi inte får av mamma när vi en sjuka. Hon brukar låta oss åka endå om vi är lite sjuka och har varit hemma för hon har börjat fatta att ponnyn måste ridas endå hehe x)
 
Vet inte alls vad jag ska hitta på idag, kolla film typ...
Något speciellt blogginlägg ni önskar kanske? =)
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?