06.48

¦
Åkte till stallet, eller ja Jägersro klockan halv åtta för att sedan bli hämtade av Morten på Jägers^^ Vi skulle ju passa barnen medans Morten hämtade den nya hästen! Passade dem och sen kom Sarah hem kl 11 så var vi inne lite till och sen gick vi ut för att rida ut på våra ponnysar. En mystur ut i det lite kyligare vädret men men, riktigt pigga ponnys Till slut så kunde jag inte hålla L i trav längre så började on galoppera bakom Spirit ツ L har verkligen energi för en hel militär-trupp med hästar, hon får ju inte änns nått mer än hö att äta heller...
Ja, jag rider i rosa termobyxor :p
~Två bilder från idag och ridturen~
Sen så släppte vi ihop Spirran med den nya och de andra förutom L. Det gick helt lungt och hon bara gjorde nått litet gny-ljud så^^ Fiona, som ponnyn då heter är en 5:årig dressyrponny. Om jag inte minns helt fel har hon osså tävlat i dressyr. Fux med en "glass-stjärn" i pannan och väldigt nätt och ganska liten lixom. C-ponny och lika stor som Spirit i manken Tanken är att alla ska hjälpas åt med henne då Ester ( och alla egentligen ) blir lite för stora för henne med tanke på att hon är så nätt, men det ska nog funka finfint^^
Och till sist så blev det att hålla på med Gulla osså^^ Jag tog in henne och borstade och idag även sadlade. Hon har ju aldrig haft ryttare på ryggen i sadeln så började med att hänga på henne ett varv. Det gick bra så jag satt upp och även det gick jättebra. Skrittade lite i båda varven när Clara ledde henne och sen skulle vi trava lite med. Han har ju verkligen ingen framåtbjudning så man får va på henne riktigt mycket för att hon ska trava några steg. Men men hon är ju bara 4 år så^^ 
Glömde kameran så kunde inte fotta mer än med mobilen men det gör väll inte så mycket..? Ni får ursäkta vår oaktivitet idag men jag har ju vart i stallet mer eller mindre halva dagen och Sharon har spelat Sims hela dagen, vår familj raderades så har byggt en ö till dem och håller på att fixar den nu så^^
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?