MCR

¦
Har inte hunnit blogga då vi kom hem från skolan typ halv fem oh sen gick bussen till MCR kl 17.25^^
Iaf var av någon anledning nervös men det var ju ett halvår sedan jag va där sist så :) Kände igen många ansikten och snackade med typ några stycken inklusive stallchefen ( tror hon är det ) Irene hihi^^ Hälsade på Boss och Chivas mihih söta ponnyer de =) Alla kommenterade mitt fin rosa hår hihi^^ Sen tittade vi då när Jasse red. Stack sedan till BK och åt och sen hem och kom hem för typ 10 minueter sedan^^
 
Annars har jag gått och blivit förkyld igen.... Slutar 20 över 1 imorgon och sen är jag hemme så får hitta på nått roligt inlägg åt er^^ På lördag bär det av mot hovis ridhus för att filma och fotta till annonsen så kommer nya bilder då^^ Röd outfit ska det bli!
 
/Gabbi


Danskan    •  

Riktigt vacker header! :'o
Kika gärna in hos mig så återkommer jag här, kram & glad alla hjärtans dag! :)

Svar: tack! yes, kikar strax in på din blogg :D kram, och glad alla hjärtans dag på dej med!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?