Mihihih

¦
Inte nog med att vi slutade 11.30 så har hela dagen vart fööör bra, allt litet förgyller dagen haha poetisk jag känner mej xd Iaf på Hööks köptes det som vi ville köpa och ja Horze med då, nöööjda^^ Sen så red Sharon L som gick jättefint idag och jag red Gulla. Ja, jag typ drar mej till oinridna hästar hehe men ingen annan har lust med dem så x) Idag så satte jag och Ester på stigbyglar på sadel, första gången + att on även gick med tränset idag! Lite små bråkig som hon brukar va men i stallet var hon som en ängel hihi. Blev även till litet trav med sigbyglar och sadel, inte för att den hästen har något emot nått, hon är bara väääldigt trög och fattar varken skänklarna, sätet, rösten eller munnen så just nu är man i behov av en ledare heh, men det kommer väll^^ Gulle-Gulla.
 
Imorgon sover alla fyra i stallet åhh det va lengesedan och det är ju så sjukt kul såååå.
 
Gulla idag ♥
Jag och Gullis efter ridpasset =)
 
Det vi köpte!
Brunare i verkligheten
Ester köpte oss ett matchande panband med^^ TACK!
Benskydden och brodyren =)
 
/Gabbi


Lydia    •  

Fin blogg! Kika gärna in min^^

Ebba    •  

Superfin blogg! Gör du bloglovin byten? :)

Svar: Jadå det gör vi =)
Sharon Eden America Hajny

Linnea    •  

Hej!!! Fin blogg!! Det skulle vara et roligt om du ville kolla in min blogg. Jag har precis haft Hiss/Diss och det skulle vara roligt om du sa vad du tyckte. Kram










Kom ihåg mig?