2012 ғlαѕнвαcĸ ғαιlѕ

¦ Surprise
Tänkte då skriva 3 olika flashbacks från 2012... och sorry för att jag varit så oaktiv, ett stort tack till min twin som har hållit bloggen på topp :) 
 
FLASHBACK 1 
Börjar med den gången jag, Gabbi och Ester var uppe i hennes stuga på sportlovet. Det var riktigt riktigt mycket snö och vi gick upp typ kl 8 och åkte pulka, tefat och bob ;) Vi höll oss i området där det fanns 3 backar i olika storlekar. En av dem är en helt okej backe, där jag btw året innan förra året (dfuq o.o) 2011 då.. skulle vara lite cool inför två killar som också åkte bob där, så jag skulle då köra samma väg som den, en smal skit brant backe som sedan lädde ut till ett mega gupp och det slutade med att jag körde in i två jävligt felplacerade träd och blev hemkörd med en stuckad handled >.< så gick det med det. Men nu till flashbacken. Vi blev körda med Esters lillebror och henns pappa till en fd. skidbacke sm, ja, var vääääldigt lång och brant :S vi åkte ner för den jag på boben och Ester där bak. Sen mitt under hala så släpper jag bobben?! man bara wtf lixom? men det slutade bra.. Eller? Förlorade typ lite hjärnceller kanske..  HÄÄR har ni en video på det xD Och här är en annan fin bild från den gången :P
 
FLASHBACK 2 
Det måste varit när jag och Gabbi passade Cajsas (<-- hennes blogg), häst Rubin medans hon hade det lyxigt i New York. Det var i Maj och hästarna hade precis börjat få vatten i hagen. jag och gabbi var på väg till stallet när vi pratade om mockningen och om att fylla på spån och även om att fylla på vatten i hagen.. Vi hade kommit överens om att det inte behövs fyllas vatten i hagen när jag börjar: 
(Gabbi = Kursivt) (Jag = Fet) <--- lät så fel men okej x'''D
Jag tror vi behöver fylla på. 
Ehh Jaha?... Okej hur gör man det då? *Tänker på att fylla vatten i hagen.* 
* Jag tänker på att fylla spån och tycker det är konstigt att Gabbi inte fattar för hon har ju varit med och mockat inan.* Så jag bara: Ja, men du tar ju en skottkärra...?
En.. skottkärra? o.o...
Ehh Ja?.. .Den du har använt..?  *tänker på den hon använt till mockningen.*
Okej?...
Jag fortsätter: ... och så kör du ner den för backen.. ju...
Gabbi bara: Ja okej.. sen då?... * tänker att det fortfarande är vettigt att köra ner en skottkärra till hagen*
Ja och sen finns där ju en låda.. I lådan finns en spade som du tar och fyller. *börjar bli lite smått irreterad på Gabbi som enligt mig är en komplett idiot vi detta laget.*
Gabbi som nu är heeelt förvirrad säger: Okeeej?.... *Tänker, vad ska jag med en spade till om jag ska fylla vatten?*
Som ni alla vid detta laget vet, kan man ju inte fylla vatten med en spade.. 
* Akward silence *
* Gabbi stannar och vänder sig mot mig och glor väääldigt skumt typ like --->this  <---* Men asså whaaat? Hur fan ska jag fylla vatten med en spade??
Och jag bara: Seriously dude your'e so stupid..?! Bro.. wtf? 
 
And than we was like this ---> http://youtu.be/-Bk9nKZcicw?t=2m8s <---
#YOLO 
 
FLASHBACK 3
Sista flashbacken blir när vi var med våran klass 8b och 8a på ett besök i Synagogan som ett avslut på judendomen. Vår SO lärare var där + några två andra lärare också. Alla ni som läst judendom vet att alla killar måste ha något på huvudet i en synagoga och alla killar ville & tyckte det var lite kula att låna kippor (det judar har på hjässan) i Synagogan så där satt alla med kippor på skallen. Jag, Gabbi, och vår kompis som satt bredvid Gabbi och tre av våra kompisar som satt med oss längst bak också, hade efter kanske 40 minuter börjat tröttna lite smått på kvinnan som undervisade om Tanak och allt annat, så jag tittade upp i taket och började räkna Davids-stjärnor, så kom jag fram till att det att det fanns 28 stycken, så jag böjde mig fram till Gabbi och viskade: Du, det finns 28 Abrahams stjärnor i taket, hur många hittar du?.. Och Gabbi börjar asgarva för hon vet att det heter Davids stjärna och hon vet mycket väl vad det heter... så hon bara: Sharon det heter Davidsstjärna och så börjar vi asgarva... Alla elever vänder som om och vår SO lärare ger oss en riktigt irreterand blick, och ni vet.. Thiiiis  <-----  Japp så så slutade det xD 











Kom ihåg mig?