People say I´m selfish...

¦
People say I´m selfesh..
Bitch please, I share my boyfriend
with 300 million girls
 
Anyway, så var det en bra dag idag. Jag tror (?) jag fått tillbaka en god vän idag och Gabbi ville blogga igen :)) 
Jag har jobbat mycket i photoshop och även lärt mig använda illustrator cs6 till en viss del :)) Som ni också kan se är det en helt ny design och header, som vi till slut blev nöjda med. Novellen har inte försvunnit som vissa trott utan är flyttad och det kommer snart en blogg till den också eftersom många önskade det. Btw hade vi besökar redkord 180st :)) för någon dag sedan. Fick dessutom höra att stallägaren önskar att jag kom tillbaka till stallet men jag vet inte :(... uch det är så svårt vet inte riktigt vad jag vill... Måste tänka på det, kanske bara pausa typ två - tre- fyra veckor och sedan sega mig tillbaka. Men jag vet inte. we´ll see I supose =)
//Cookie-Sharooon











Kom ihåg mig?