Sjuk....

¦

Mådde ju dåligt redan i morse och åt nästan inget och på först lektionen fick jag en total huvudvärk. Jag brukar ju ha huvudvärk typ 4 gånger i veckan men idag så började ena ögat få sånna regnbågs färger framför sig. Så skulle egentligen gå till skolsystern efter nästa lektion, Spanska men började även må dåligt så gick dit i mitten av lektionen istället.... Eftersom tabletterna inte verkade efter typ 30 min så fick jag få hem... Har suttit typ spyfärdig på toan i kanske 2h konstant och när mamma kon hem för en lite stund så gick allt över förutom huvudvärken... Är helt gröngul i ansikte och påsar under ögonen.... Kan ju inte sova heller pga huvudvärken.... Så idag blir det inget stall heller :(

/Gabbi



Alexandra    •  

KRYA PÅ DIG<3333333

Svar: TACK <3333333333333333333
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?