Stallet 11 Januari

¦
Tog 1 bussen med Clara till efterlängtade stallet. Sjukt fint väder men alldeles för klat.. huu. Kom till stallet och så behövde vi inte mocka då Sarah skulle göra det senare. Så tog in Spirran och Foxi så fixade vi dem lite snabbt och tränsade. Så hoppade vi upp och så när vi skrittade vände vi typ snett igenom sådär från var ett håll så vi möttes på mitten och då fick båda iden att rida kadrilj! Haha längesedan. Så medans vi skrittade så gjorde vi upp ett gulligt program om man kan kalla det så. Nästan hela bestod av skritt oh endsat lite trav, fina ponnys. Sen så gjorde vi iordning dom och så fick de komma ut i hagen igen. Så tog vi ner min prinsessa till ridhuset och skulle löshoppa henne. Fixade henne i ridhuset och satte på benskydd och så, så fick hon gå omkring lite. Sedan så började hon följa efter mig så testade jag att stanna så stannde hon precis med frambenen vid mina ben hihi så började jag springa så skuttade hon fram i trav :') Älskade ponny ♥ Sedan så löshoppade vi henne, så grymt fin teknik hon har asså... Jag och Foxi under!
Gahh, ponnyn är grym.
Ska lägga upp nån bild från "frihetsdressyren" osså men det bli antagligen i ett eget inlägg då bilderna är på mobilen...
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?