3 timmars arbete

¦
När Clara och Ester stack så gav Sharon sej ut för att fylla vatten i hagen och jag gjorde rent marsvinens bur och vattenflaska. + för det fina vädret!
 
Sen så kom jag lagom till att mocka hagen så då gjorde vi det. Väl klara med det så tog jag Soppan och betade med henne i ca 30 min och Sharon tvättade utsidan av stalldörren! Från mörkgrå till blänkande vit haha, bländades typ av den x) Såhär fin blev den;
Ja, alltså den blev inte sååå vit utan det är ju ljuset (bländas haha) som gör att inte äns träbrädorna syns ^^
 
Sen var det dax att städa uppe i stallet...
Tömde ur och fyllde vattenspann och sen så började vi skura. Till sist tvättade vi av golvet och nu ska allt bara torka! Tog såklart lite före-efter bilder!
Skåp 
Före-Efter (bilderna åvan ofc, denna under är före om ni tog miste om det)
Spirits box som"spillt" över kanten...
Före-Efter x)
Tvättmaskinen och ett skåp
Före-Efter
Glovet
Tyvärr tog vi ingen riktig förebild men om ni kolla denna ovan som är före så ser ni lite ^^
Sen är ju golvet blött så det gör mycket men de kommer säker bli någorlunda bra!
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?