Försäljningsponnyer Del 1

¦
Dessa ponnyer (i ordning) har jag och Sharon haft hand om och ridit:
 
Kenzo's Eddison "Eddi"
Tinker, 3 år. Valack och antagligen misshandlad hos förra ägaren. Hade bara hand om han i ca 1 vecka sen åte han. Han var väldigt rädd av sej men ack vilken charmig ponny!
 
Kenzo's Apache "Apache"
Tinker, vet inte hur gammal haha x) Hon var verkligen en superhäst. D-ponny, ett blått öga och bruna fläckar. Kunnde varken dressyr eller att hoppa men verklogen hur snäll som helst.
 
Mosegårdens Geena "Gina"
Connemara tror jag hon var, 12 år, D-ponny sto. Red henne till en början sen fick Sharon henne och jag fick en annan ponny. Kunde bli lite nervös/het ibland och ballade ur men mestadels var hon en pärla. Glad för hoppning var hon med!
 
Njord "Bebishäst"
Knabbstrupper/Welshponny. Valack, 3 år. Han växte fortfarande ju men lite D-ponny var han när han lämnade. Hästen jag verkligen fäste mig vid.... När han kom var han inte änns hanterad och poff, på bara 2 veckor så had ehan galopperat med ryttare och sadel på ryggen. Jag fick ta över han och han var verklogen nått speciellt. Ungponny. Fösta gången han hoppades med ryttare och reds ut var med mej på ryggen... Hans ena öra var lite avbitet x) Saknar han ibland.. ♥
 
Vi har mellan vissa ponnyer ridit och/eller tagit hand om gårdens andra ponnyer såsom Donna, Gaia och Aura.
 
Del 2 kommer senare nån gång!
 











Kom ihåg mig?