Lågtryck it is

¦
Mockade hagen med Clara och kollade en episod av PLL (där Clara är, typ säsong 1 nånstans) och två episoder av Lost. Hoppade lite studsmatta och är överens om att det är lågtryck då jag har ont i huvet och de är gråmulet och blåser som in i h. 
 
Sharon ska tydligen ha köpt nått på Hööks och Horze idag då hon ringde om hon fick handla på mitt kort -_- Sen köper de med lite mat med! Ska ridas idag med, ut om det inte börjar regna. Har ingen lust att rida inne heller så om det börjar regna så har jag ingen lust att rida... Men får väll se :)
 
Bloggar från Claras mini-data haha för hon har min och redigerar bilder hon tog igår c: Sharon och Ester är snart här så får snacka med dom :P
Claras data - bild på Clara (och Spirit) Dock har jag tagit den så aa ^^
 
 











Kom ihåg mig?