Morgon

¦

Katten väckte oss med sitt jamande 20 över 7 och de andra verkat somna om men jag bloggar istället x)

Hästarna ska få mat vid 8 och sen så vet jag inte vad vi hittar på. Clara och Ester åker till Spirit iaf men vet inte vilken tid. Sysslor som att mocka hagen och annat ska fixas så det kommer troligen jag och Sharon fixa medan de är borta. Soppan ska osså ridas.

Ska förmodligen osså städa hela stallet denna veckan, sjukt drygt då det tar en hel dag från ca 10-19... Kanske tar nån box en dag och några nästa. Ja vi får se!

Igår kväll vid 10-11 så fick vi idén att springa i åkern så vi sprang i traktorspåren och hittade olika vägar in i nya åkrar osv x) Sen kollade vi på The Hungergames och vid 2 gick vi och la oss. Får se vad dagen har att bjuda på!

 


zlutasekmodravy    •  

jag måste följa er här på bloggen för då får jag färsk info. Jag och katterna saknar er! Hera går runt och kollar hela tiden i era rum. M.

Svar: Hahahah puss.
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?