Ponny på rymmen

¦

Japp. En hundjävel (förlåt för mitt ordval..) sprang ut och började jaga henne så så klar skenade hon med mej och hunden hack i häl skällandes bakom. Soppan började sparka mot hunden och ja, så jag trillade av och sen så var hon livrädd så hon travade hem men en snäll man fick tag på henne. Gick tillbaka till gräsängen och båda två var väldigt mad så jag gick till dem som äger hunden och sa till dem att de gärna får stänga grinden för jag vill ha en levande häst. De jobbade med att fixa taket på huset och jag kan säga er att jag hade stor lust att dra i stegarna de stod på... De bad iaf om ursäkt men men still mad...

Resten av passet var hon trippig, pigg och stark. Så fort det blev rörelse vid huset där hunden befann sig så spände hon sej och kollade dit. Starkas ponnyplutt.... Men ingen hände med någon av oss, Soppan travade hem hah... Filmade därför inte idag då hon var lite på helspänn men bilder blev det på vår gurka :)

 











Kom ihåg mig?