Sony Vegas Pro...

¦
Laddade ner Vegas men ärligt talat... Det är så komplicerat så jag får panik. Lyckades göra nått men tyvärr får jag det i fel format för att kunna laddas upp...
 
Iaf, idag så har jag gjort mycket! Nej, inte alls. Har faktist inte änns brytt mej om att ta på mej vanliga kläder utan gått runt i pj's hela dagen, skööönt. Kollat TVD och faktist en Skins med då jag saknade det föööör mycket...
 
Sen kollade jag lite intervjuer med TVD cast, spoilern till både TVD säsong 5 (!) och spoilern till TWD (!). Det visade sej att både TVD, The Originals och TWD börjar med premiär-och säsongspremiär i oktober! Glee skulle ju med börja då men de har flyttats till november istället....
 
Vet inte alls vad jag ska göra nu...
 
Längtar sååååå till de stubbar åkrarnaaaaaa! De har börjat med rapsen nu, men de är typ sämst stubb men men ^^
 
 











Kom ihåg mig?