Vad vill DU läsa om?

¦
Jag har blogglust men vet absolut inte vad jag ska bogg om... Därför kan väl nin skriva något litet bara s¨an får lite inspiration eller vad säger ni? 
  • frågestund?
  • this or that?
  • hiss/diss
  • åsiktsinlägg?
  • outfits?
Vad som hälst! Vi ser ju att ni läser men ni kommenterar verkligen ingenting. Känns så lönlöst då...
 
 


Clara & Ester    •  

Åsikts inlägg
Sakern vi vill ändra inom er ridning
Favoritbloggar
Inspirationer
Lite outfits
Favorit tv serier
Favorit ponnyer som ni känner till
Ehmm sen spontana inlägg om dagen är alltid roliga speciellt när ni rider min ponny juu hahah :D<3

Svar: hihih tack bästa du :D <3
Sharon Eden America Hajny

Clara & Ester    •  

hiss/diss också :D

Hihi så lite så vill ju att ni ska blogga hela tiden så då får jag väl bidra med min andel:D ;) <3

Svar: hahah okaj :D <3
Sharon Eden America Hajny

Madde    •  

Fototips och om eran kamerautrustning ^^ Ni tar så grymt fina bilder!

Svar: åh tack det kan vi göra!tror inte vi gjort det än haha :)
Sharon Eden America Hajny

Anonym    •  

Mer redigerings tips också! :3 Då ni får till så härlig känsla i bilderna :))

Svar: ja visst :)
Sharon Eden America Hajny

Anonym    •  

Åsiktsinlägg :

Svar: okej =)
Sharon Eden America Hajny

Ester    •  

Åsiktsinlääääggg!! Och hiss/diss och frågestund :D <3

Svar: okaj! :D <3
Sharon Eden America Hajny

Linn    •  

Outfits, hiss & diss, bara blogga mycket så är jag nöjd! X)

Svar: hihi okej! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?