Best Song Ever

¦
Åh, mina fina bf's släpper en ny singel - Best Song Ever 22 Juli! Man kan förbeställa den inatt kl 12 men aa, får ju vänta lite haha x)
 
Sen har de släppt den officiela trailerna till This Is Us som är deras 3D film som visas i Augusti nån gång tror jag. Ska så helt klart jävla mycket gå på den! Även en bit av nya singeln är med på slutet.. Började typ gråta för att nu när man varje gång hör nått om dem så bara ploppar 10 Maj upp i mitt huve och jag har typ lust att storböla för att de är så jävla bäst. Ingen kommer någonsin förstå hur mycket jag älskar dem och många förstår nog inte hur man kan älska nån som inte äns vet att man existerar.
 
Här är trailern iaf. De filmade ju till 3D filmen i Danmark och en del syns på trailern! 
Jag älskar er, Harry, Louis, Zayn, Niall och Liam, obeskrivligt mycket ♥
 
Nu ska jag gråta lite och lyssna på deras världsbästa låtar.
 











Kom ihåg mig?