Fjärde Juni Tjugohundratretton

¦
Chill dag i skolan. Räknade något tal på matten, kollade film i tre ämnen + lyssnade på redovisningar. Imorgon så ska vi på besök till en moske på förmiddagen + kolla film på engelskan. Sen på eftermiddan så vet jag inte om vi har HK då hon sa förra gången att det var vår sista gång.. 
 
Uppdatering om Soppan: Sarah kollade hennes hov/ben och det har varken blivit sämmre eller bättre. Det är ju ytterst lite men hoppas hon blir ren snart och att det inte är nått värre än hälta. Idag vilar hon då och imorgon åker jag till stallet och så får vi se hur det blivit med hoven/benet!
 
Sen på torsdag så är de ju svenska flaggans dag = röd dag, och egentligen hade jag och Sharon tänkt låna paddocken och hoppa men så blir det inte pga hennes hov. 
Om jag inte visste att hon var C-ponny hade jag (utifrån denna bilden) gissat på maxad B hah x) Söteponny
 
Har för övrigt stor lust att blogga om nått i hästväg, kanske fixar ihop nån dröm-outfit eller nått ^^
 











Kom ihåg mig?