Gäst blogginlägg !

¦ Surprise

Tjenare alla tvillingarnas läsare!
Mitt namn är Linnea, en tjej på femton år. Bor i Malmö, rider på ridskola på Jägersro vid namn MCR. Har ridit i 4-5 år kanske, inte riktigt säker. Men något sånt är det.
Jag är en positiv och glad tjej för det mesta men alla har sina depp perioder. Men annars är jag glad och positiv.
Min hobby är då ridning och hästar.
Och gillar även att dansa och gå på gym. Älskar även musik..❤
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men ni får gärna klicka er in på min blogg där jag skriver om min vardag: www.linneaahti.blogg.se . Jag uppdaterar ganska dåligt nu pga ingen egen telefon, det suger men lånar mammas och uppdaterar nästan varje dag ändå men har inga bilder på denna telefonen tyvärr, men jag ska försöka ta lite bilder på mig med denna.
Följ mig gärna på instagram också där jag uppdaterar ganska ofta: @linneaahti98 .
Det var trevligt att få blogga här lite och hoppas ni klickar er in och läser lite om mig och min vardag.
Sharon har fixat en ny design till mig nu som lagts in så därför jag skriver ett gäst inlägg här nu. Men jag förstår verkligen att ni gillar deras blogg för den är toppen, visst? Sluta inte läsa.
Klicka er in på min med, make me happy.
Kiss 💋












Kom ihåg mig?