Hur varmt kan det bli egentligen

¦
Vårt fucking internet är helt utslaget, kan inte änns kolla på TV...
 
Iaf red idag då på gräset som nu är typ 1m högt och massa blommor. Hon lyssnade inte för fem öre i början av passet och vi hade värsta dragkamperna om var vi egentligen skulle gå och vem som bestämde. Det var alldeles för varm med så hon blev trött hyfsat fort och jobbigeheten försvan. Pigg var hon dock hela passet även fast det blev ca 45 minuter. Sen red Sharon lite och då gick det bättre.
 
Red hem och spolade av henne då hon dröp av svett, stackarn. Fick stå och torka i solen och käka gräs en stund, det är hon värd :) Värmen gjorde nog henne lite jobbig idag hade jag gissat på.
 
Sen så sprang vi själva genom vattenslangen hah x) Efter en stund kom Clara och hade lektion för Leonora på hennes ponny Zwier. Sen fick jag osså rida han lite åh haha söte lite B ponny vetni x) 
 
Iaf en del bilder från idag, retsen kommer i tidsinställt! Tycker verkligen hon passade i denna outfit!
Som ni ser så hade vi länt lädrena hela 4 (!) hål, lite lång dock och det ser hemsk ut i hoppsadel men men..
 
Kommer fler bilder på mej så håll utkik! Sharons del kommer nog när internetet är tillbax dvs imorgon kväll. Imorgon åker vi ut på förmiddan eftersom det är så varm och skrittar ut en runda alla tre, nämligen på Duches, Soppan och Zwier. Rider han ibland ju hihi :)
 
 
 
 


Malin    •  

Tycker ni gör ett grymt bra jobb med bloggen båda 2,fortsätt så,så kommer ni få mer o mera besökare säkert :),följer denna lite då och då eftersom den är så bra tycker jag.

Grym jävla Outfits måste ja säga,den bästa av dom jag sätt iaf :D :D,ni borde använda denna outfits oftare för den passar perfekt tycker iaf jag :)

Ser väldigt varmt ut iaf,är de inte jobbigt rida i långärmat??tänkte för såg ut vara as varmt på detta ridpass.



Svar: Tack så sjukt mycket!
ja vi får väldigt mnga trevliga kommentarer om våra outfits och jag håller med dig, ljustblåa hv polo outfiten är så snygg!

Jo det var varmt men det är mest för att tröjan passar till outfiten! :)
Sharon Eden America Hajny

Malin    •  

Det var så lite så,säger bara vad jag tycker :)

Precis,den är as snygg,Du borde använda denna Outfits oftare framöver än vad du gör tycker iaf jag,kanske inte på vintern nu när de är kallt,men till våren/sommaren borde du köra denna mkt mkt :)För den klä er tillsammans,ni ser så sjukt duktiga ut,både du och hästen :)

Och som du själv säger det var varmt men de gör inte så mkt eftersom du älska denna outfits,Går ju bara dra upp ärmarna som du gjort på detta träningspass eller vika upp ärmarna,eller hur,visst har ja rätt? :)

Fortsätt kämpa med bloggen,den är sevärd till 110%,grymt jobb

Svar: tack så sjukt mycket! ja precis, viker ofta upp ärmarna =)
STORT TACK TILL DEJ :D <3
Sharon Eden America Hajny

Malin    •  

Det var så lite så,är ju jag som ska tacka för bra läsning osv :) Viker själv alltid upp också när ja går i långärmat osv,själv tycker jag det underlätta lite mot värmen iaf och mkt bekvämare gå med uppvikta/upp kavlade ärmar än att ha ärmarna hängandes nere,visst håller du med? :)

Eftersom detta är den snyggaste outfitsen ja sätt och du själv tycker den passa perfekt,så visst får man se denna oftare i vår/sommar då än detta år :) :) :)?

ensak ska du veta,ibland har man ingen ork för blogg,ibland mår man skit,ibland är orken slut osv osv,men det viktigaste är att motgångarna finns inte hela tiden,till slut kommer framgångar och ett leende på läpparna och då är bara tänka positivt därifrån och kämpa vidare :) Tänk på alla dina läsare och besökare som tycker om ditt/erat jobb med bloggen :)Ta en dag i taget och Kämpa framåt,Stort Lycka till iaf <3 <3 <3

Svar: ja absolut, uppvikta ärmar är toppen =) Eftersom det verkar vara en stor favorit får jag väll rida i den oftare ja! Tack så mycket, det är sånna kommentarer som dina som får oss att vilja blogga, tack! :D <3<3<3
Sharon Eden America Hajny

Malin    •  

Precis Gabbi håller med dig,man har ju så mkt fördelar med långärmat därför man ÄLSKA gå i dom,för är de as varmt så viker man bara upp ärmarna,börja de bli kallt,regna så är de ju bara dra ner ärmarna osv,sen så bekväma och sköna att gå i eller hur :)?

Är detta den Outfits du själv tycker är bäst/snyggast eller har du nån annan favorit också? Är de just outfits där du har långärmat på dig som du älskar mest träna/rida i efter du älska långärmat,eller är detta lite olika beroende på hur vädret är osv?

Försöker se en bild framför mig,när du tränar/rider i iron man tröjan,ååååh så jävla snyggt :D :D,dessa tröjorna kommer passa grymt bra alltså,blir de att du köper alla 4 eller bara 1 till att börja med?

Svar: ja precis, långärmat är lixom den bäst tröjjan som finns! gärna en lite tjockare också ^^
Jag tycker mest om vår rosa dressyroutfit (älskar rosa) och eftersom denna egentligen är vår kompis så burkar vi bara låna den ibland =) alltså jag älskar långärmade tröjjor (den lite tjockare typen) väääldigt mycket så föredrar att rida i en sån hellre än en kortärmad :) ja är det väääldigt varm så rider jag ju såklart i kortärmad =)

Börjar med att köpa en (vet inte vilken...) och eftersom jag gillar dem så mycket kommer jag nog iaf vilja ha två. sen får vi se vilken outfit dom passar bäst till :D
Sharon Eden America Hajny

Malin    •  

Absolute alltså,finns faan inget bättre än långärmat :D :D,äger typ 20 luv/munktröjor minst :D :D,går alltid i långärmat både ute och inne när jag är hemma,är det så för dig med :)? Man känner sig så kääär dessa tröjor haha :D,direkt jag tar mig en långärmat så viker jag alltid upp ärmarna direkt,vilken underbar känsla alltså <3 <3 ,är det så för dig med Gabbi att direkt tröjan åker på så viker du upp ärmarna även fast ,eller är de olika för dig :)? Joo men är skiiit vaarmt ute så kan du skippa kortärmad endå,bara dra upp ärmarna varje gång så kan du ju rida i långärmat fast de är super varmt,för då får du ju ha på dig dina älsklingströjor samtidigt :D :D :D <3 <3


Dom kommer nog passa bra ska du se :)Fin häst och en ryttare som passa i långärmat kan ju inte bli bättre,kommer ju bli super toppen :D :D,LYYYYYYCKA TILL :) :) Sänder Lyckokram <3 <3

Svar: hahaa, jaa hemma är de mysigast att gå i dem ju :D <3<3<3<3 haha varje gång jag viker upp ärmarna så kasar de ner igen haha så brukar bara vika upp dom om det är riktigt varmt! haha taaack :D <3<3<3<3
Sharon Eden America Hajny

Malin    •  

Ja precist,sitta framför tv eller dator i långärmat,myssssigt :D :D,Haha hur lyckas du Gabbi att dom kasar ner,låter som du bara drar upp ärmarna oftast eftersom dom kasar ner för dig :P,eller bruka du oftast kavla/vika upp dom?för kavla upp ärmarna bruka dom ju inte åka ner iaf.

Ridpasset ovanför här där har du ju bara dragit upp ärmarna ser man och dom åkte ju aldrig ner för dig,hehe duktigt Gabbi,stolt man blir :D :D,men har säkert hänt med denna tröjan ovanför här att ärmarna åkt ner mitt under ridpass eller har du alltid lyckats med denna tröja utan dom kasar ner för dig :)?

Det var så lite så :)Vi får ju även se sen när du får nya tröjan/tröjorna om dom vill jävlas för dig eller vara på din sida haha,för jag gissar du lär vika/kavla upp ärmarna på nya tröjorna när du rider i dom :)Eller hur Gabbi :)? <3 <3

Svar: aa, brukar bara kavla upp dem haha får väll börja vika dem =) <3 ja, tror tom att de kasade ner fler gånger under ridpasset bara inga bilder på det x) jaaa, älskar att rida med uppkavlade tröjor! <3<3<3
Sharon Eden America Hajny

Malin    •  

Fast man bara dra upp/kavla upp dom så bruka ju ärmarna inte kasa ner så mkt,beroende hur långt du kavla upp dom också,Jag bruka själv vika eller kavla upp ärmarna till ovanför armvecket om du vet vart ja mena du :P,Hur långt upp bruka du kavla upp dom? Jo precis,du får börja vika upp ärmarna eller kavla upp ärmarna långt upp bara :) :) Men samtidigt gör de ju inte så mkt om ärmarna kasa ner ibland för dig när du rider,för du kavla väl bara upp dom igen endå om dom kasa ner för dig eller hur :)?

ååååh vad häärligt du Gabbi,som älskar rida med uppkavlade tröjor :D :D :D,tänk om fler tänkte som oss att köra med uppkavlade ärmar,ååh va bra :D :D då får man hålla utkik när bilderna på dig och nya tröjan kommer då så man får se snygga tröjan och uppkavlade ärmar såklart som är så snyggt :D :D :D <3 <3 <3

Jag tycker du skippa t-shirten hela våren/sommaren och rider i långärmat bara varje dag så får du ju rida i din favoritklädsel med uppkavlade ärmar :D :D :D eller hur gabbi,bra ide av mig va :D :D <3 <3 <3 <3

långärmat med uppkavlade ärmar = ååååh käärlek haha eller hur :D :D <3 <3 <3

Malin    •  

Hehe glömt bort att svara på senaste svaret Gabbi eller hihih :P? tänkte för du har ju uppdatera bloggen idag :) :) <3 <3

Malin    •  

hihihihi varför inge svar på sista ja skrev,hoppas du svara på de snart,måste ju hålla liv vid denna blogg hihih <3 <3

Malin    •  

Hej :)Varför slut du helt plötsligt svara/kommentera på inläggen :( :(? skrev ja nått fel på senaste svaret tillbaka :( så du inte vill svara,eller har du bara glömt svara?vill ju bara visa mitt stöd och hålla bloggen vid liv så den hålls igång så mkt som möjligt :)Hoppas du svara på senaste inlägget,är ju roligt skriva och få svar osv när man vet hur bra jobb folk gör osv med att hålla igång hemsidor osv :)

Svar: Aahha ja ibland så tar min syster kommentaren och då ser jag inte den :((
Sharon Eden America Hajny

Malin    •  

Okry då förstår jag :)










Kom ihåg mig?