Lördag

¦
Visste ni att det tar typ 5 min för mej att komma på en rubrik? Nej, nått så värdelöst finns inte >rubrikskit<
 
Iaf så har vi haft gäster så har inte kunnat blogga. Imorgon så får ponny vila för att nästa vecka när vi passar gården så kommer vi säkerligen rida henne mer än vanligt så hon får en vila imorgon. Ska packa lite till nästa vecka med så måste vi säker köpa mat eller nått om vi inte gör det på måndag. Inte så intressant med mera.
Jo, vi kommer nog vara ganska osociala en hel vecka. Men hoppa massa studsmatta, tjuv och polis på gården och rida på kvällen kommer vi även ha mycket tid för!
 
Kommer ha med min laptop, ipaden och kameran så kommer bli vanlig uppdatering skulle jag gissa på. Hoppas hoppas på bra väder nu.. :)
 
 


Anonym    •  

Yaaay! :D

Svar: :D ditt namn kom inte med vart? :o
Sharon Eden America Hajny

Ester    •  

Mitt namn kom inte med :(

Svar: aha nu fattar jag, du råkade va anonym x)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?