Dagens Fail

¦ Surprise
Vi skulle öva på lay-ups på idrotten och fick då välja vem vi ville arbeta med. Som vanligt körde jag med Erika och vi alla tjejer ställde oss i mitten av salen vid en av basketkorgarna. Såklart så ville både Cliff och Wd också vara i mitten av salen så de fick också vara med oss. Planen bestod av tre koner, två led och en basket korg. Bilden nedan visar:
Två tjejer gjorde före oss och bakom och stod Cliff & Wd. Okej, så jag börjar springa till första konen på min sida och så ska då Erika passa bollen till mig, meeeen hon failar och träffar istället konen jag står vid så att den flyger genom hela salen. Bollen studsar iväg lite och Erika har då fortsatt springa till den andra konen på hennes sida... Killarna efter oss börjar springa men inser att vi har fått lite problem. Jag försöker ta upp bollen och så ska Cliff hjälpa mig och precis när jag böjer mig ner för att ta upp den så skuter han upp bollen rätt i fejset på mig -.- så jag typ dör av skratt och blir typ helt röd i fejset. Alla tjejer skrattar förutom Erika och varken Cliff eller Wd skrattar heller ,så när jag går tillbaka för en lite "paus" kommer de fram till mig och frågar hur det gick. Jag har såklart fått tårar så alla bara men shit hur gick det, kolla på mig, gick det bra osv. och jag bara Shut the fuck up, jag gråter inte ens. Jag fick glädje tårar :'''''''''') <--- mobbad smili 
Jag och Erika är azum
 
/Sharon
 











Kom ihåg mig?