Onsdag till fredag

¦
Vet egentligen inte vad jag ska skriv haha. Har vaknat såhär tidigt och har inget att göra innan nu på förmidagen och  en bit in på eftermiddan. Kl kvart i fyra så ska vi va på jägers så handlar vi mat till de dagrana vi ska passa gården.
 
Ska även träna för Mathilda idag, imorgon och på fredag! Vet dock inte vad hon har hittat för övningar till oss men som jag såg på Claras schema för dessa dagar så skulle de bli markarbete idag hoppning imorgon och dressyr på fredag. 
 
Yes, hoppas jag kommer på något att skriva annars kommer bloggen få lida...
Två bilder från helgens hoppträning som gick A-W-E-S-O-M-E.
 
/Gabbi
 


Moa Danesten    •  

Fin blogg! Allt bra med dig? :) kika gänra in på min blogg och ställ några frågor på min frågestund? :) KRAM

http://moadanestens.blogg.se/2013/march/fragestund.html

Svar: Tack Tack :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?